هرچی بخوای توش هست

همه چی توشه!

هرچی بخوای توش هست

همه چی توشه!

معرفی مدلهای جدید گوشی تلفن همراه سامسونگ

شرکت سامسونگ به تازگی سه مدل از سری Ultra Edition خود را معرفی کرده است . این مدلها نیز مانند سه مدل قبلی X820, D900, D830  تا حد امکان باریک هستند ولی این بار به تکنولوژی 3G مجهزند .

این سه مدل عبارتند از Z720  که دارای 13.8 و Z370  که دارای 8.4 و Z620  که دارای 11.8 میلیمتر پهنا هستند .

این مدلها در موزه لوور پاریس به عنوان قطعاتی از هنر تکنولوژی جدید معرفی شدند . هیچ شکی نیست که سامسونگ با کار سخت روی سری Ultra و رعایت استاندارها  قصد تسخیر بازار موبایل را دارد .

سرگروه این سری Z720  است که یک مدل HSDPA و لغزشی است که دارای دوربین 3 مگاپیکسل همراه با فوکوس خودکار و دوربین دوم برای تماسهای ویدئویی می باشد . همچنین دارای صفحه نمایش 2.1 اینچی TFT همراه با 262 کیلو رنگ و وضوح QVGA می باشد . این مدل دارای 20 مگابایت حافظه داخلی و وزن تقریبی 80 گرم است .
مدل Z370  از مدل قبلی هم سبکتر است و 71 گرم وزن دارد . این مدل که یک مدل ایستا است دارای دوربین 2 مگاپیکسل و دوربین دوم برای تماسهای ویدئویی و شکاف مموری کارد و صفحه نمایش 1.9 اینچی TFT همراه با 262 کیلو رنگ می باشد .
مدل Z620 که یک مدل HSPDA تاشو می باشد  دارای دوربین 2 مگاپیکسل چرخان و 20 مگابایت حافظه داخلی و صفحه نمایش بزرگ 2.3 اینچی TFT همراه با وضوح QVGA می باشد .
هر سه مدل دارای بلوتوث و موزیک پلایر و برنامه مخصوص سامسونگ که به کاربر اجازه دیدن فایلهای آفیس و آکروبت را می دهد می باشند .
این سه مدل در اروپا تا اواخر 2006 در دسترس خواهند بود .
غیر از این مدلها که به سری Ultra تعلق داشتند سامسونگ مدل P310  را نیز معرفی کرد که مشابه مدل موفق گوشی ماشین حساب P300 می باشد . این مدل جدید دارای همان ابعاد قبلی و دارای دوربین اسپورت ۲ مگاپیکسل می باشد.صفحه کلید این مدل کمتر به ماشین حساب شبیه است.

نظر یادتون نره!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد